Navigatie

Verzenden & Retouren

Verzenden & retourneren

Hier vind u alle informatie over verzenden en retourneren en garantie. Heeft u een andere vraag, kijk dan op de pagina Klantenservice & FAQ.

VERZENDEN

Onze standaard verzendingen binnen Nederland en België worden vervoerd met DHL  Bij verzendingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten vanaf €6,00. Wilt u uw bestelling naar een ander land laten verzenden binnen Europa? Neem dan contact op met onze klantenservice!

1. Betaal ik verzendkosten?
Alle prijzen zijn op de website van Boutje.nl zijn inclusief transport, porto en verpakking als u voor meer dan €50,- besteld. Als uw bestelwaarde lager dan €50- is, dan brengen kunnen wij vanaf € 6,00 porto in rekening.

2. Kan ik mijn bestelling volgen via DHL?
Jazeker! Zodra wij uw bestelling aanmelden bij de bezorgdienst ontvangt u van ons per mail voor elk pakket een Track & Trace code. Deze code kunt u invullen op de webpagina waarvan het adres ook in uw e-mail staat vermeld.

3. Ik ben tijdens de levering niet thuis, wat nu?
Wanneer de klant niet thuis is, krijgt deze een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat een unieke bezorgcode om, in combinatie met de eigen postcode, mee in te inloggen op DHL. Vervolgens kan u als consument zelf bepalen wanneer en hoe u het pakje wel in ontvangst kan nemen. Er kan gekozen worden voor afhalen op één van de ruim 800 DHL Servicepoints, of voor afleveren bij één van de buren.


RETOURNEREN

1: Hoe lang duurt het voordat mijn aankoopbedrag wordt terugbetaald?
Binnen 14 dagen betalen wij u terug.

2: Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen.

3: Ik heb een kapot product ontvangen.
Allereerst onze excuses. Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen.

4: Is er een maximale termijn voor het retourneren van mijn bestelling?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur wel altijd een volledig ingevulde retourformulier mee. 

Indien u uw bestelling retour wilt sturen neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. 

5: Moet ik retourkosten betalen?
Als de bestelling fout of onvolledig geleverd is dan betaalt Boutje de retourkosten. In andere gevallen betaalt u de retourkosten.

Wilt u uw bestelling retourneren neemt u dan contact op met onze klantenservice!

Aanbieding

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2019 Boutje.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel